kompetencje parlamentu unii europejskiej

kompetencje parlamentu unii europejskiej

Druga kategoria jest znany jako pozwolenie na pracę na czas nieokreślony okres czasu. Obcy które zostały zamieszkały w Turcji legalnie i nieprzerwanie przez co najmniej osiem lat lub poddane całkowity okres sześciu lat pracy w Turcji, może zostać udzielone zezwolenie na pracę na czas nieokreślony okres czasu. Jednak tego typu zezwolenie na pracę nie jest to czas nieokreślony, ponieważ Prawo tureckie nie akceptuje nieokreślony zezwolenie na pobyt.

Trzecia kategoria jest dla niezależnego zezwolenia na pracę, która może być podana przez Ministerstwo cudzoziemcom, którzy mieszkali w Turcji legalnie i nieprzerwanie przez okres co najmniej pięciu lat. Ten rodzaj pozwolenia na pracę również prowadzić do nieuczciwych konsekwencje, ponieważ cudzoziemcy muszą czekać 5 lat, aby mieć prawo do samodzielnej pracy.

Czwarta kategoria nazywa się wyjątkową pozwolenia na pracę, który jest podany do cudzoziemców, których stany są wymienione w artykule 8 AWKL. Istnieje kilka kategorii; na przykład, kosmici żonaty z obywateli tureckich; oraz obywatele krajów Unii Europejskiej, jak również ich małżonkowie i dzieci są klasyfikowane jako cudzoziemców, którzy mają prawo do wyjątkowych zezwoleń na pracę.

Jeśli weźmie się pod uwagę wszystkie powyższe punkty, Turcja ma bardzo restrykcyjne i dyskryminacyjną konstrukcję dla cudzoziemców chociaż turecki Konstytucja ustanawia równość obywateli i cudzoziemców. Zakazujące cudzoziemców od robienia większości zawodów i zajęć jest nie do przyjęcia z punktu widzenia praw człowieka. Dodatkowo ogólny zakaz pracy dla studentów rodzi nielegalnego zatrudnienia w Turcji. Zakazy powinny być ograniczone do obszarów, które są związane sprawach wewnętrznego i zewnętrznego bezpieczeństwa państwa, a zagraniczni studenci powinni mieć prawo do pracy, przynajmniej w niepełnym wymiarze czasu pracy, pod pewnymi warunkami.
Wpis zawdzięczamy