parlament europejski janusz korwin mikke

parlament europejski janusz korwin mikke

Na przykład, prawo międzynarodowe nie zezwala na odmowę zastosowania cudzoziemca do pracy z przyczyn takich jak religia, wyznanie, kolor skóry, pochodzenie etniczne lub płeć. Dlatego ograniczenia narzucone powyższych względów byłoby naruszeniem artykułu 16 Konstytucji. Z drugiej strony, możliwe byłoby wymagać wizy od cudzoziemca wejść do kraju, ponieważ prawo międzynarodowe zezwala członkowskich do nakładania wymogów wizowych.www.aqquatix.pl Zgodnie z tym, turecki Ustawodawca może nałożyć obowiązek wizowy, ponieważ jest to zgodne mediacje legnica z prawem międzynarodowym. Jednak nałożenie obowiązku wizowego na mocy przepisów innych niż ustawowo również naruszać konstytucję.

Innymi słowy, w kategoriach prawnych, artykułów 10 i 48 konstytucji przedstawione Zasadą, która ustanawia równość cudzoziemców i obywateli, a artykuł 16 określa warunki pomijając zasadę równości dla cudzoziemców. Podczas artykułów 10, 48 i 16 zapewniają dogodne warunki, same w sobie nie są wystarczające, by zagwarantować prawa cudzoziemców do życia i pracy w Turcji. To dlatego, że ustawodawcy tureccy mają tendencję do interpretowania Artykuł 16 szeroko i włożyć wiele restrykcyjnych przepisów dla cudzoziemców. Istnieją dwie przyczyny nieskuteczności Artykuł 16: po pierwsze, Turcja nie jest stroną konwencji międzynarodowych, zarówno na szczeblu dwustronnym i wielostronnym, które zmuszają go do działania na rzecz obcokrajowców. Jeśli Turcja miała kilka międzynarodowych konwencji zabezpieczenia praw i wolności cudzoziemców, kryteria „bycia w zgodzie z prawem międzynarodowym” w artykule 16 będzie bardziej efektywny. Po drugie, wymóg na „narzucania ograniczeń ustawowo” nie zatrzymał się do parlamentu z włożeniem wielu ograniczających prawa o cudzoziemcach. W wyniku tych panujących tendencji, Turcja opracowała dość restrykcyjne struktury prawo cudzoziemców do pracy.

Wpis zawdzięczamy http://www.branzalesna.pl